zondag 4 september 2016

Lichtpuntjes van afgelopen week #28

Het is weer tijd voor de nieuwe lichtpuntjes van de afgelopen week! Lichtpuntjes van de afgelopen week is een terugkerende rubriek wat elke zondag online komt. In deze rubriek bespreek ik alle hoogtepunten van die week met jullie. Dus ben je benieuwd naar alle dingen die mij blij hebben gemaakt? Lees dan snel verder!
cake, food, and chocolate image
  • Afgelopen maandagavond had ik een cursus op mijn werk.
  • Ik had een cursus en mijn eerste werkdag bij de Hema in Utrecht. 
  • Mijn zusje kwam vanuit Groningen een nachtje logeren voor mijn verjaardag.
  • Afgelopen vrijdag was ik jarig en werd ik 22!
  • Mijn vriend en ik gingen vanwege mijn verjaardag uiteten bij Restaurant Vandaag in Utrecht.
  • Ik mocht voor mijn verjaardag gaan winkelen en dit deed ik gisteren in Den Haag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten