zondag 11 september 2016

Lichtpuntjes van afgelopen week #29

Het is weer tijd voor de nieuwe lichtpuntjes van de afgelopen week! Lichtpuntjes van de afgelopen week is een terugkerende rubriek wat elke zondag online komt. In deze rubriek bespreek ik alle hoogtepunten van die week met jullie. Dus ben je benieuwd naar alle dingen die mij blij hebben gemaakt? Lees dan snel verder!
amazing, autumn, and city image
  • Ik heb mijn eerste volledige fulltime werkweek achter de rug en het verliep heel goed.
  • Bij mijn werk bij het koffietentje leer ik steeds meer broodjes maken.
  • Ik leerde eindelijk wat meer te genieten van mijn vrije tijd.
  • Ik had onverwachts een extra dag weekend.
  • Mijn vriend en ik probeerden wat nieuwe recepten uit en dat was heerlijk.
  • Afgelopen zaterdag had ik een feestje van een vriend van ons en daar was ik echt aan toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten