woensdag 31 augustus 2016

Augustus: volwassen worden, heel veel werken en Stuttgart

Augustus was een hele drukke maand. Zo druk, dat ik eigenlijk helemaal geen tijd had om aan mijn blog te denken, helaas. Deze maand realiseerde ik mij dat ik nu toch echt ben afgestudeerd, nooit meer aan school en huiswerk hoef te denken en nu toch echt volwassen moet gaan worden. Ik begon aan een nieuwe uitdaging: fulltime werken. Ben jij benieuwd naar wat ik allemaal heb mee gemaakt afgelopen maand? Lees dan snel mee!
beach, girl, and summer image
 In augustus...
  • mocht ik dan toch eindelijk mijn rijbewijs ophalen bij het gemeentehuis!
  • ging ik samen met mijn vriend een dagje naar Groningen om de verjaardag van mijn zusje te vieren.
  • draaide ik een proefdag bij Espresso Passion.
  • ging ik samen met mijn vriend en wat vriendin een weekendje naar Stuttgart, waar we onder andere het Mercedes Benz Museum bezochten.
  • was het eindelijk weer eens tijd om te werken in de Ziggo Dome, bij Louis CK.
  • vierde ik de verjaardag van mijn schoonmoeder met de schoonfamilie.
  • ondertekende ik mijn contract voor een nieuw avontuur en een nieuwe baan bij Espresso Passion.
  • had ik een sollicitatiegesprek bij de Hema in Utrecht en werd ik gelijk aangenomen.
  • had ik mijn eerste werkdag bij de Hema.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten