zondag 31 juli 2016

Juli: afscheid Student OV, vakantie, en rijbewijs gehaald!

Juli is letterlijk aan mijn neus voorbij gevlogen. Mijn vriend en ik gingen op roadtrip richting Zuid Frankrijk, wat echt fantastisch was. Ik werkte mijn laatste dienst bij de Ziggo Dome voor de zomerstop, mijn vriend was jarig en nog veel meer. Elke maand blik ik terug op alles wat er de afgelopen paar weken heeft afgespeeld, en ook vandaag is het daar weer tijd voor, dus lees snel mee!
vintage, car, and diner image
  • De eerste dag van juli herinner ik mij nog goed; het was tijd om afscheid te nemen van mijn studenten OV. 
  • Die dag daarna merkte ik gelijk hoe duur het openbaar vervoer eigenlijk is, ik ging namelijk werken bij een festival in Utrecht.
  • Een week na mijn diploma uitreiking ging ik naar de uitreiking van het broertje van mijn vriend.
  • Ik werkte bij de laatste show van de Ziggo Dome voor de zomerstop.
  • Mijn vriend was jarig in juli.
  • Mijn vriend en ik gingen dan eindelijk op roadtrip door Europa!
  • Ik ging eindelijk weer eens naar de kapper.
  • We gingen bbq'en bij een vriend van ons en daar probeerde ik de cactusbier uit die we hadden gekocht op vakantie. 
  • Ik was geslaagd voor mijn praktijkexamen!
  • Eind juli was er een festival in mijn straat, waar we gratis vrij kaarten voor hadden gekregen en dus gingen we de boel even ontdekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten