donderdag 28 juli 2016

Lichtpuntjes van afgelopen week #25, #26 & #27

Het is weer tijd voor de nieuwe lichtpuntjes van de afgelopen week! Lichtpuntjes van de afgelopen week is een terugkerende rubriek wat elke zondag online komt. In deze rubriek bespreek ik alle hoogtepunten van die week met jullie. Dit keer van maar liefst de afgelopen drie weken! Dus ben je benieuwd naar alle dingen die mij blij hebben gemaakt? Lees dan snel verder!
summer image 
  • Mijn vriend en ik gingen op roadtrip richting Zuid Frankrijk waar we onder andere genoten hebben van Èze, Nice, Cannes en Monaco, op de terugweg zijn we ook nog langs Italië, Zwitserland, Luxemburg en Duitsland gegaan.
  • Ik bezocht een fantastische cactustuin in Èze-village.
  • We verbleven op een geweldige camping bovenop een berg bij Nice. (Waar we helaas ook het een en ander hebben meegekregen van de aanslagen ...)
  • In Duitsland ontdekte ik cactusbier, aardbeienwijn en aardbeienbier en hebben we dit flink ingekocht.
  • We hebben, terwijl in Zuid-Frankrijk waren, elke dag gezwommen.
  • Eenmaal terug van vakantie ging ik eindelijk weer eens naar de kapper.
  • Mijn vriend en ik gingen barbecueën bij een vriend van ons.
  • We hebben ons huis weer eens anders ingericht en dat vroeg om een tripje naar de IKEA.
  • Op één dag solliciteerde ik op een vacature, werd ik gelijk terug gebeld, had ik een sollicitatie gesprek én werd ik aangenomen.
  • Die zondag daarop had ik gelijk mijn eerste werkdag.
  • Ik had mijn praktijkexamen én slaagde in één keer. De pasfoto's voor mijn rijbewijs zijn zelfs de beste pasfoto's tot nu toe. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten