zondag 10 juli 2016

Lichtpuntjes van afgelopen week #24

Het is weer tijd voor de nieuwe lichtpuntjes van de afgelopen week! Lichtpuntjes van de afgelopen week is een terugkerende rubriek wat elke zondag online komt. In deze rubriek bespreek ik alle hoogtepunten van die week met jullie. Dus ben je benieuwd naar alle dingen die mij blij hebben gemaakt? Lees dan snel verder!
cacti, desert, and garden image

  • Ik ging naar de diploma uitreiking van het broertje van mijn vriend.
  • Ik deed samen met mijn vriend de laatste inkopen voor onze vakantie.
  • Ik werkte bij Neil Young in de Ziggo Dome, de laatste show voor de zomerstop!
  • Ik versierde het hele huis vanwege de verjaardag van mijn vriend.
  • Zaterdag was mijn vriend jarig en werd hij alweer 23!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten