zondag 3 juli 2016

Lichtpuntjes van afgelopen week #23

Het is weer tijd voor de nieuwe lichtpuntjes van de afgelopen week! Lichtpuntjes van de afgelopen week is een terugkerende rubriek wat elke zondag online komt. In deze rubriek bespreek ik alle hoogtepunten van die week met jullie. Dus ben je benieuwd naar alle dingen die mij blij hebben gemaakt? Lees dan snel verder!
unicorn, summer, and pool image

  • Ik was bij het personeelsfeest van mijn oude stage bij Muziekpodium Azotod.
  • Dinsdag hielp ik met de opbouw en decoratie van het festivalterrein voor Festival deBeschaving.
  • Woensdag was het tijd voor mijn theorie examen en ik ben geslaagd!
  • Ik ging met mijn vriend naar Almere om te shoppen en vond eindelijk mijn afstudeerjurk. 
  • Mijn vriend en ik ontdekten in Almere een gigantische toko en hebben flink ingeslagen.
  • Donderdagavond was mijn diploma uitreiking en nu ben ik dus officieel toch echt klaar met school!
  • Mijn zusje kwam speciaal voor mijn diploma uitreiking gelijk vanuit haar werk uit Groningen richting Amsterdam.
  • Mijn vriend en ik gingen eten bij zijn ouders en vierden alvast zijn verjaardag (met heel veel cadeau's).
  • We bekeken alvast alle campingspullen en maakten een lijst met belangrijke spullen die nog gekocht moeten worden voor onze roadtrip.
  • Zaterdag werkte ik als accreditatieleider op Festival deBeschaving.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten